Sprengerbett....

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Korsning
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 942
Sv: Sprengerbett....

Kanske om man har en superkinkig häst som absolut måste ha den där vinklade mittdelen eller det nu är för finess man väljer, men jag betvivlar starkt att den hästen existerar...

Så, nej...

Dynamic RS, absolut men vanliga tredelade köper jag lika gärna av andra märken.

Det beror delvis på som pinky säger om man har den så pass känsliga hästen (vilket jag också tvivlar på) samt enligt mig om det är ekonomiskt försvarbart.

Inte de vanliga, då funkar det precis lika bra med Globus för en tredjedel av priset (iaf på min häst)... men behöver man nickelfritt eller specialbett är de bra.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 197
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Aleel
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
782
Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka