Spricka i kåpan

lizzie

Trådstartare
En spricka i en kåpa på en hästtransport - går det att laga eller är man tvungen att byta ut hela kåpan.

Någon som vet hur Reco 1300 -91:a ser ut och hur de är att dra med.

/Lizzie

Sv: Spricka i kåpan

Jag kan inte svara för just den transporten du nämner men jag som är världens klantarsel lyckades fixa en fin repa i grannens transport en kall vinterdag då jag körde in i en grangren. Den kåpan fick bytas helt och hållet. Det var nog en värmlandsvagn.

Lånade ut vår transport (Chess) o fick tillbaks den med en rejäl spricka i taket.. Men den gick att fixa, de syntes dock att den var lagad, men fungerade som vanligt.

Lånade ut vår transport (Chess) o fick tillbaks den med en rejäl spricka i taket.. Men den gick att fixa, de syntes dock att den var lagad, men fungerade som vanligt.

Hur lagar man det? Med någon typ av "plastspackel"??

/Lizzie

Liknande trådar

Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
417
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 527
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 732
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka