Springmask??

torsdag

Trådstartare
Jag har haft springmask ett par veckor och väntat på att det receptfria vaniqin ska gå att köpa igen.
Men det är fortfarande slut? Vad gör man?
Har även hört att det receptbelagda är slut??

Jag har haft springmask ett par veckor och väntat på att det receptfria vaniqin ska gå att köpa igen.
Men det är fortfarande slut? Vad gör man?
Har även hört att det receptbelagda är slut??

Restnoterat i hela landet mig veterligen. Be VC om recept. Om inga närliggande apotek har preparatet så vet jag faktiskt inte...

Tydligen ska rödbetor vara en gammal huskur.
Käka rödbetor och drick rödbetsjuice så länge.
(Obs, har bara hört det på jobbet av desperata kollegor)

När jag senaste läste om det beräknades det komma in igen den 17 november (tror jag). Även det receptbelagda skulle vars slut nästan överallt, men om man bad sin läkare skulle hen kunna få det från andra länder via Läkemedelsverket.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur gör man, kontaktar jag själv försäkringskassan eller gör min arbetsgivare det och hur fungerar det med karensdag om jag sjukanmäler...
Svar
2
· Visningar
313
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 311
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Nu är jag lite förvirrad och klockan är sen men jag hoppas någon kan svara här ikväll. Jag ska operera foten i morgon och har fått köpa... 2
Svar
21
· Visningar
1 017
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka