Spruta igång brunst

Hoppågalopp

Trådstartare
Vi ska spruta igång stoet då hon hade gulkropp på bägge sidor, hur förvarar jag hormonsprutan jag fick med hem tills dagen jag ska ge den. Kylen eller rumpstemeratur?🤗
 
Nej dem sa inget mer än svettningar och stå inne men hur länge vet jag inte? bara vilken dag jag ska ge...en vecka tills dess så kom och tänka på här hemma att den kanske ska förvaras kyld eller liknande...tänkte om någon här visste🤭
 
Rumstemp, jag hade mina i sadelkammaren.
Dom behöver bara stå inne tills svettningarna är över, om dom nu svettas, det gör dom inte alltid.
 

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Avel Jag har ju lånat ut mitt ena avelssto till en tjej som tagit föl på henne i år. Ursprungligen så skulle stoet stå hos mig och att hon...
Svar
14
· Visningar
2 206
Senast: caballus
·
Hundhälsa Jag har en gammal hund som fått diagnos artros i höfterna. Hon fick sin första spruta Librela för några dagar sen. Symtomen är att hon...
2
Svar
38
· Visningar
3 300
Senast: Wingates
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 757
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp