Spruta igång brunsten!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare snusisgirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 7 124
Sv: Spruta igång brunsten!

Min sprutades på tisdagen, gick i brunst på söndagen, och inseminerades tisdag, onsdag och torsdag.

Hade ett betäckningssto hemma nu som blev igång sprutad hon sprutades på måndagen kom i brunst på onsdagen:)

Dieselmamma; Snygg bild du har:D

NU äntligen. Uppfödaren ringde igår och sa att Lillan äntligen visat brunst och blivit betäckt (naturligt) för första gången. Nu ska de bara betäcka henne ett par ggr till och sen får jag förhoppningsvis hem min lilla älskling. Så glad:rofl::rofl:

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: corzette
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
476
Senast: animalasia
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad vill han ?
  • Eurovision 2025
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31