Comatose

Trådstartare
Jag skriver min uppsats och försöker förgäves hitta en gratisversion av SPSS att ha ett par dagar och göra några snygga statistikgrejer på, men jag hittar inget! Någon som vet?

Sv: Spss?!

Är inte det något som skolan borde tillhandahålla i så fall?

Om programmet inte finns att ladda ner från företagets hemsida vill de nog inte att det ska finnas fritt tillgängligt på internet. Men en del företag vill ju gärna att studenter ska vänja sig vid att använda deras program, och låter dem därför få en gratis studentlicens. I så fall måste det nog gå genom skolan. Men du kan ju alltid kontakta SPSS och fråga.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 751
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
518
IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka