JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
En
länk med lite information och bilder om SS-soldaternas kaninuppfödning i tre olika koncentrationsläger.
Inte mycket text, men ändå väldigt intressant sådan som får en att fundera på hur kvinnan som donerade denna boken hade levt.
Kultur
Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Kropp & Själ
Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12
13
14
Samhälle
Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2
3
Hundhälsa
Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er.
Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Linda ben
Kropp & Själ Men hur funkar det med flera? Hur fäster jag så det sitter kvar? Det funkar ju inte ens med en just nu..
sthu
2 minuter sedan
Lunginflammation
Kropp & Själ Usch ja riktig skit den där mykoplasman! Sambon fick ju lite andningspåverkan vid covid, om man bortser mot den var han mer sjuk av...
Fjordfrälst
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Jag sitter på ett café och tittar ut över ett soligt Atlanten medan jag avnjuter en otroligt god frukost i form av gröt gjord på en...
Mineur
3 minuter sedan
Svar: 1 922
Visningar: 67 052
Allmänt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Har flera, men de använder bara en. Vanlig öppen, jättestor. Har provat olika strö men vanlig lera är bäst. Det blir utanförbajs ändå.
sthu
3 minuter sedan
Svar: 1 145
Visningar: 60 376
Katt
Dalmatiner
Hundavel & Ras Nej jag ser inte problemet med att TVÅ användare, inte alla, har skrivit att jo, jaktlust kan finnas så den är alltså inte noll.
jag...
Fetaost
5 minuter sedan
Svar: 45
Visningar: 1 514
Hund
Kattbilder #10
Svar: 602
Visningar: 31 608
Katt
Bildtråd
Gnägg Alltid nära 🥰
Trots första dagen i sommarhagen så väljer han att stå med mig när jag mockar i stället för att gå och beta ❤️
Kristall10
3 minuter sedan
Få skimmel vit
Hästvård Om man har ett par dagar på sig så funkar naf blue spray som man annars har till sårvård. Dränkte min hästs svans i det. Den blir ju...
BibbiSmyger-i-Sken
Idag kl 09:23
Svar: 20
Visningar: 712
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Igår blev det lite mindre spänt på banan än lördagen, även om det fortfarande var lite smygigt så blev det 5% högre resultat :angel: Han...
villhöver
Idag kl 09:06
Svar: 1 349
Visningar: 105 640
Grenar