SSHS 3 års auktionen

Freazer

Trådstartare
Hoppas tråden hamnade rätt.

Vad tycker ni om utbudet? Vilka tycker ni själva bäst om? Jag håller på att jobba mig igenom filmerna så får återkomma med favoriten/favoriterna :)
 
har du hittat någon favorit ännu ☺🐎💨 tycker själv att kvalitén är väldigt jämn iår 👍

Har två favoriter. Är rätt så kräsen med hur jag gillar att de hoppar. Hästar som hoppar spänt eller nästan dyker/ser ut att hålla på att slå över gillar jag inte utan det ska vara en mjuk kurva och inte bara kasta sig över. Tyckte nog det var fler som passade min smak förra året 😊
 

Liknande trådar

Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
301
Senast: Hellhound
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 950
Senast: nullo-modo
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 034
Senast: Glimra
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
823
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp