JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
SSHS, ASVH och Swede Horse i samarbete om unghästauktionen
(Ridsport)
När Swedish Select Horse Sales för femte året arrangerar sin unghästauktion i samband med Svenskt Avel & Sportchampionat den 19-24 oktober på Flyinge sker det i samarbete med Swede Horse och ASVH.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
För första gången under Gothenburg Horse Show går det att spela på hästhoppning hos ATG.
Det blir vinnarspel i klasser där våra svenska...
Hästnyheter
I morgon är det tre veckor kvar till Swedish Select Horse Sales som hålls för elfte året i rad. I år är Elmia Scandinavian Horse Show...
Hästnyheter
Det moderna snabbtåget travar på – bokstavligen. Denna gång är siktet inställt på Sveriges största ridsportsarrangemang som går av...
Hästnyheter
Årets auktionskatalog med 3-åriga hopphästtalanger till Swedish Select Horse Sales på Flyinge lördag kväll den 3 oktober i samband med...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Det här med att vakna tidigt när man är ledig. Men det är väl för att jag somnar tidigt.
Ätit frukost.
Ska jogga en kort runda och sen...
Lilla
9 minuter sedan
Svar: 1 518
Visningar: 52 344
Allmänt
Tårtor, bröd, kakor och annat del 2
Mat Jag har någon billig variant till att vispa grädde, ägg/socker osv. Sen en hushållsassistent till degar.
Tror jag fick den typ när jag...
clusia
13 minuter sedan
Hur sover ni???
Småbarn Jag sover med det ena barnet i 180-säng och min man sover med det andra barnet i 120-säng. Vi hade nog sovit uppdelade även utan...
Skrottiskrott
56 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 579
Barn
Hönstråden II
Lantbruksdjur Köpte tre kopparmarankycklingar för en månad sedan, då var de relativt nykläckta så kön oklart. Vet ju såklart att det kan bli tuppar...
Fille
3 minuter sedan
Svar: 1 971
Visningar: 189 722
Djur
Somna in hemma
Hundhälsa Jag har sådan tur att Gissa älskar sin vette och går gärna till kliniken, men hon bor bara 3 min bort och gör hembesök, så det får bli...
dobbis
Idag kl 01:50
Svar: 37
Visningar: 2 187
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Varje gång vi ska gå på kvälls- eller morgonkiss kommer han och kryper upp på mig för att dra ut på det så mycket som möjligt :p ”ska du...
geting
Igår kl 23:33
Svar: 621
Visningar: 39 704
Hund