SSHS Hopphästauktion 2015

Kommer det ut vem som köpt hästarna, eller är det hemligt? Är speciellt intresserad av en häst. Den billigaste visade det sig :laugh:
 
Dom (få) köpare jag vet:

Cloudy Bay till Emelie Marsh och Lisen Bratt Fredricson

Marie Jolie vd Withoeve och San Diego T till Jens Fredricson, Daniel Svensson och Johan Becker

Brandy Cloud till Sandra Fransson, Vimmerby. Samma som bland annat köpte Attitude på auktionen för 520 000 kr för några år sedan.
 
Kommer det ut vem som köpt hästarna, eller är det hemligt? Är speciellt intresserad av en häst. Den billigaste visade det sig :laugh:
Förra året kom det upp på hemsidan samtidigt som priserna, det har inte gjort det i år så misstänker att det inte kommer komma upp vilka som köpt dem i år. Vill man veta så tror jag man får snoka lite.
 
vilket jag med en jättetenta som kommer upp inte alls just nu sitter och gör.... :angel::angel::angel:
 
  • Gilla
Reactions: fio
Carrero TZ såldes till Tylehögs Gård (Jens Persson och Mikaela Sandström). Är nyfiekn på vart Warmachine hamnade, det är väl den Jens F pratat upp så mycket.

@EmmaN Jag tror att den som inte såldes var den som stoppade nån gång, kan hända att jag minns fel dock.
 
Carrero TZ såldes till Tylehögs Gård (Jens Persson och Mikaela Sandström). Är nyfiekn på vart Warmachine hamnade, det är väl den Jens F pratat upp så mycket.

@EmmaN Jag tror att den som inte såldes var den som stoppade nån gång, kan hända att jag minns fel dock.
Aha! tack =)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Färgtråd III
  • Födda -21
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp