Stackars kisse

S

smulis27

Hahaha måste bara berätta! I gårkväll badade jag sent och för att skona grannarna lät jag vattnet vara kvar i badet över natten. I morse hörde vi kattens vanliga tokspringrunda och sen ett plums och en massa fräs.
Då har han hoppat ner i badkaret utan att inse att det var vatten där! Jag vet inte om han brukar göra det eller om han bara hade extrem otur just i morse! Både jag och sambon gapskrattade i en kvart.

Katten klarade sig undan med "bara" ett skadat ego och en våt mage. :rofl:
 
:rofl: :rofl: :rofl:

Katter är för roliga, när min kisse var liten så låg han alltid på mitt bröst som var ovanför vattnet och slog med tassen på vattenytan, eller så gick han omkring på badkarskanten och det hände flera gånger att han trillade i. Men har är ganska snabbt tillbaka igen.
 
:rofl: :rofl: :bump:

Det var ju jätte-lustigt!! :D

Jag kommer ju från senior och är aldrig inne här, men du lyckades med att "sprida" din olovliga tråd på senior ändå!! :bow:
 
Madde: av nån anledning går det inte att svara på ditt inlägg, så jag får svara på mitt eget. :confused:

Visst är de för roliga! Min är dessutom en gul, fet gubbe på åtta år och som har sju lekrundor per dygn. Den första är vid den tiden då han trillade i badet och den sista brukar gå av stapeln vid 24-rycket. :D
 
Nej vad roligt :)

Min expojkvans katt brukade balansera pa kanten till badkaret nar folk badade, och det hande bade en och tva ganger att hon ramlade i. Konstigt nog blev hon aldrig avskrackt!
 
:rofl:
Min katt har plumsat i toaletten när hon fick för sig att det var en utmärkt vattenskål :crazy:. Efter det fick hon bada :D
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 646
Senast: dpmatte
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp