Städa jämställt?

Nu har jag ingen aning om hur stökigt han har det och hur rent du önskar ha det, men jag tycker du ska sluta städa så han får leva i sin oordning. Om du tycker det är jobbigt att vara i hans oordning så sluta vara hos honom. Jag blir lite upprörd av ”du är personligheten…” men jag är också väldigt känslig för när andra personer ska förklara hur jag är och gärna som att det är en negativ grej fast det är minst lika dåligt att vara den andra, så kan läsa in mer i det än kanske är nödvändigt.
Ingen av oss är så extrema. Dvs jag är inte en hysterisk pedant och han är inte en extrem snuskprick. Utan vi är nån stans mittemellan. Men jag har en lite högre nivå på städningen och vill framförallt hitta saker och ha en röd tråd. Plus nån slags kontinuet inte bara då ”andan faller på”.
 
Han vet gudskelov inte att jag håller till här på Bukefalos. Annars hade jag inte kunnat skriva så mycket här
Jag menade inte riktigt så. Menar att det kanske går över gränser oavsett hur stor risken är att han kommer läsa det. Bara som ett exempel hade jag blivit både kränkt och sårad om min partner gjort så.
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 397
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 267
Senast: Exile
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 905
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 468
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp