Ständigt offentligt skriken på

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag hände det igen. Tar upp min åsikt och hinner knappt klart innan det blir totalt överspel. Som återigen visade sig vara totalt överhastad reaktion från motpartern. Det värsta är att jag börjar bli van eller att jag inte ens reagerar över det. Skrik och påhopp på möten emot mig börjar bli en vana, det upprepar sig och jag står kvar och upprepar. Har inte förstått varför jag ska ljuga om ren fakta. Men det kanske är det jag ska. Flyta med, skita i det. Ta lönen och strunta i ansvaret.Hur skulle samhället se ut då eller är det därför det ser ut som det gör idag.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 671
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 014
Senast: Dimmoln
·
F
  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 487
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 333
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp