ställa om datorn till grundinställningar

linney

Trådstartare
Hej hopp. Har äntligen köpt en mac. Det blev en begagnad men vad gör det ;-) Jag skulle behöva lite hjälp med att ställa om datorn till grundinställningarna. Hur gör man?

tjing

Sv: ställa om datorn till grundinställningar

Sätt i Mac OS X-skivan som du borde ha fått med, starta upp datorn och håll in C-tangenten (då startar datorn upp från skivan). Sen väljer du att du vill installera om OS X, så får du en helt ren version av operativsystemet på datorn. :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 435
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 019
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
399
Senast: sweep
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka