Ställa ut appaloosa

KopparbergsEmme

Trådstartare
vet ej om tråden ligger rätt, den får flyttas annars!

Jag undrar lite var man ställer ut appaloosor, vet ju att deras klubb har en del MEN har inte hittat nått om det på deras hemsida, så någon där ute:

Vart får man reda på var och när man kan ställa ut appaloosa?

Sv: Ställa ut appaloosa

vet ej om tråden ligger rätt, den får flyttas annars!

Jag undrar lite var man ställer ut appaloosor, vet ju att deras klubb har en del MEN har inte hittat nått om det på deras hemsida, så någon där ute:

Vart får man reda på var och när man kan ställa ut appaloosa?

Du får ringa mels appaloosa så hjälper dom dig med allt de där.Deras hemsida är just Mels Appaloosa. Lycka till.

Sv: Ställa ut appaloosa

hejsan!
det bästa är nog att ringa mels appaloosa deras nummer hittar du på deras hemsida http://www.algonet.se/~alita/
vad jag vet så blir det ingen Elmia iår men 3 andra tävlingar, En tävling ska bli i Ulricehamn och en i Strängnäs och den 3:e är nog öppen för förslag än så länge.
ett råd är att kolla in www.aphcse.org regelbundet för där kommer all information
mvh

Liknande trådar

Katthälsa Min katt är en korsning ragdoll perser, och han är väldigt långhårig och fäller som bara den nu, jag borstar var och varannan dag men...
Svar
6
· Visningar
413
Senast: Alexandra_W
·
Ridning Jag har sedan drygt en månad ridit på ett trevligt sto på 15 år. Innan detta reds hon nog ganska sporadiskt, men är inte helt hundra på...
Svar
12
· Visningar
911
Senast: Sirap
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
608
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka