Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur gör man om man vill ställa ut sin katt?? (Perser)
Är helt ny på området men det hade vart jätteskoj!!! Vet att man måste gå med i en kattklubb,vart gör jag det??
På SVERAKs hemsida hittar du SVERAK-anslutna kattklubbar.
Är du medlem i SVERAK får du ställa ut på både IDP- och SVERAK-utställningar men är du medlem i någon svensk IDP-klubb får du inte ställa ut på SVERAK-utställningar.
Hur man förbereder beror mycket på ras och förhoppningsvis kan din katts uppfödare hjälpa dig med det. Om inte annat så brukar kattklubbarna anordna små träffar där man kan få lära sig sådant.
Jag vet inte om jag missförstod din tråd om försäkringar, hoppas det och i så fal behöver du inte bry dig
Hade du planerat att ta nån kull på skogiskorsningen? I så fall är det inte nån vidare bra idé att gå med i en klubb, det är tvärförbjudet att avla på huskatter (dvs oregistrerade korsningar och även renrasiga) i både IDP och SVERAK.
Så jag missförstod inte? Synd
Du är medlem i en klubb på årsbasis. Under tiden du är medlem får du inte ta en endaste liten planerad kull på en huskatt. I så fall får du gå ur klubben efter ett år, men då får du heller inte fortsätta ställa ut persern längre. Om du håller på och hoppar fram och tillbaka så tror jag nog att du gör organisationen misstänksam och du riskerar att inte få vara med där alls sen.
Så välj, huskattavel eller utställningar av den renrasiga. Inte både och.
Kropp & Själ Passet i morse! Något trött i kroppen men inte i huvudet. Det kändes kul så fick till och med feeling och la till ett par extra övningar...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...