Ställbara skaklar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare frid
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 732
F

frid

Hej! Skulle Ni kunna ge mig lite tips var jag kan få tag på en ponnyrockard där man kan ställa in bredden mellan skaklarna? Jag har en maxad shettis och en på gränsen till mini. Den lille ser ut som en liten sytråd mellan skaklarna på vagn en jag har i nuläget. Skulle vara perfekt med en rockard där man kan ställa om skakelbredden. Är supertacksam för alla tips....:)

Sv: Ställbara skaklar?

Ojdå, när jag skulle kolla på sidan för a och b ponnisra så stod det arabiska eller japanska bara:/

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 230
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 164
Senast: Thaliaste
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka