DarkInNight
Trådstartare
Ni som har hästarna på bete under sommaren, betalar ni stallhyra ändå? jag har tänkt kolla upp lite hur ni andra gör. stallägaren har aldrig hyrt ut stallet förut, vet inte om han vill ha full stallhyra under sommaren (ska fråga honom så snart jag kan). Jag har aldrig betalat stallhyra när jag haft h'starna i andra stall under de månader jag inte använder stallet (förutom förvaring av div utrustning som jag ej använder under sommaren).
Jag hyr två boxar i ett stall under vintern. Under sommaren tar jag mina på bete (egna beten, stallägaren har inget med dem att göra).
Stallet har ingen möjlighet att erbjuda bete (små små hagar under vintern, jag arrenderar vinterhage av stallets granne).
Jag kommer inte vara många timmar i stallet under sommaren.
Hur gör ni? betalar ni stallhyra ändå? och hur mkt? Hur mkt betalar ni i nu under vintern när hästarna står stallade hela tiden?
tacksam för svar.
Jag hyr två boxar i ett stall under vintern. Under sommaren tar jag mina på bete (egna beten, stallägaren har inget med dem att göra).
Stallet har ingen möjlighet att erbjuda bete (små små hagar under vintern, jag arrenderar vinterhage av stallets granne).
Jag kommer inte vara många timmar i stallet under sommaren.
Hur gör ni? betalar ni stallhyra ändå? och hur mkt? Hur mkt betalar ni i nu under vintern när hästarna står stallade hela tiden?
tacksam för svar.