P

Prinsen

Ett nybyggt stall, boxar med fönster, 5 balar spån, fri tillgång på hösilage, fina hagar, spolspilta, foderkammare, el o vatten, gödselhantering, toalett, varm sadelkammaremed eget stallskåp, 2 min till 2 ridhus, massor av ridvägar.
Det du måste göra- 2 morgon fodringar i månaden vard el helg till 7 hästar. 1 eftermiddagsinsläpp och fodring i veckan.Mocka, fixa din hästs mat.
Det ligger 3 km från centrum- inte på vischan.
Vad är ni beredd att betala för det i månaden?:banana:

Sv: Stallhyra

hmmm finns det ridbana vid stallet??? eller är det bara ridhusen man har att ta till?? får man själv bekosta ridhushyran?? vilken tid är detta eftermiddags insläpp??

utan ridbana skulle jag nog kunna tänka mig att betala runt 200euro... alltså runt 2000kr +/- några hundringar...

hmmm finns det ridbana vid stallet??? eller är det bara ridhusen man har att ta till?? får man själv bekosta ridhushyran?? vilken tid är detta eftermiddags insläpp??

utan ridbana skulle jag nog kunna tänka mig att betala runt 200euro... alltså runt 2000kr +/- några hundringar...

man betalar 100 kr i månaden för att anv anläggningen som har 2 varmridhus och 2 stora utebanor, mkt tränare kommer dit och mkt tävlingar

Helt klart värt uppåt 4000:-/mån!!!
:bow: Vilka otroliga förmåner med ridhus,fina ridvägar etc etc:bow:

Det ligger 3 km från centrum- inte på vischan.

Centrum och centrum... Jag räknar det nog som vischan beroende på var i landet det ligger, och inte hur många kilometer till ett centrum det är. Hur långt är det till närmsta storstad? Ligger det nära Stockholm eller nån annan större stad? Det styr ju priset väldigt mycket. ;)

Det beror ju på var i landet det ligger också. Häromkring skulle det nog gå på 1500 kanske.

Härnere (sjöbo- veberöd- dalby) hade du kunnat ta runt 2000 - 2500 per månad med det där.!

det beror ju helt på vart i landet det ligger,men mellan 2-4000 kr skulle jag tänka mig betala om det låg där jag bor

Liknande trådar

Anläggning Min stallägare har bett mig se över vad jag tycker är rimlig höjning av min stallhyra. Jag är den enda som är inackorderad så det är... 2
Svar
26
· Visningar
4 306
Senast: Sofie.S
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 917
Senast: svea
·
Anläggning Hej! Vad tänker ni om detta priset kontra servicen? Detta ingår för ett pris på 4700:- inkl. moms: - Relativt nybyggt stall med ljusa... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
18 539
Senast: fio
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag började rida Tant, stod hon på stall O. Det var nära mig, fanns litet ridhus (20*40m) och STOR paddock (40*70m, typ). Dock var...
Svar
12
· Visningar
3 195
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka