JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sågs senast
9 Dec 2017
Hästnyheter
Den svenska dressyrdrottningen Maria von Essen slog till med rekordhöga poäng som räckte till en andraplats under världscupsdressyren.
–...
Hästnyheter
Maria och Björne kommer tillbaka till Dalarna 24 april!
Hästnyheter
Formen var på topp för Maria von Essen och Invoice när de tog sig an FEI Dressage World Cup GP under fredagen på Gothenburg Horse Show...
Hemmet
Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Valp 2025
Övr. Hund Det är visst tillåtet, den ska dock vara under sån kontroll som att den hade ett osynligt koppel.
Naturvårdsverkets tolkning är att den...
Wingates
8 minuter sedan
Svar: 840
Visningar: 59 509
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Så länge man håller koll på vikt och håller en god foderhygien (inte fylla på alltför mycket och diska skålen regelbundet) så ser jag...
lilstar
10 minuter sedan
Svar: 20
Visningar: 1 238
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag har jag gjort något nytt, nämligen hälsat på hos en granne.
Grannen i fråga är en väldigt gammal tant som har en liten chihuhua...
Red_Chili
22 minuter sedan
Svar: 1 212
Visningar: 72 243
Hund
Stärka 3 åring
Träning Hur obalanserad är han. Min erfarenhet är att de oftare är stadiga fram och mer obalanserade bak? Kan man utesluta något neurologiskt...
Digbil
15 minuter sedan
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård När min häst hade ringorm kliade han sig inte, det gjorde inte hans hagkompis heller.
parellikusken
55 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 69
Vård
Bildtråd
Gnägg Under dagens långpromenad mötte vi en kvinna som hade en hund av samma ras som mig, så vi stod och pratade lite. Sen utbrast hon ”det...
Emuliiaa
58 minuter sedan