Stalosan gul/röd??

linafina

Trådstartare
Finns det någon här som kan förklara skillnaden på den röda stalosanen och den gula. Den ena är lite dyrare än den andra på granngården och jag såg ingen skillnad alls.

Någon som vet???

Sv: Stalosan gul/röd??

Vi köpte Stalosan röd. Den innehåll något mot flyglarver, medans den andra inte gjorde det.

Sv: Stalosan gul/röd??

Tindra03 skrev:
Vi köpte Stalosan röd. Den innehåll något mot flyglarver, medans den andra inte gjorde det.

Oki jag köpte med den röda. Har haft den innan. Men jag undrar vad den gula säcken är.

Liknande trådar

Hästvård Jag gör ofta "buklyft" på mina hästar för att kolla av rörligheten i ryggen. Min ena häst har super rörlighet, lyfter jättefint men har...
Svar
18
· Visningar
1 408
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 391
Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 813
Senast: sorbifolia
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
615
Senast: CarEr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka