Stämmer det?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stämmer det?

Nej, enligt testet skulle det bli en flicka, men det blev en pojke.
Lillen i magen ska också enligt testet bli en flicka, så vi får väl se om det stämmer denna gången.

Enligt testet ska vi få en pojke och det tror jag också att vi ska få. Sambon tror dock flicka så vi får väl se..:)

jo jag vet. gjorde andra ul i v 25 och han som gjorde det verkade vara bombsäker=)

Det stämde :) Häftigt :rofl: Fick en flicka och testet visade en flicka....

Stämde på de två första men nu ska det enligt ultraljudet v19 vara en kille men testet visar på en tjej... Så det återstår att se...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
919
Senast: clusia
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 196
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 120
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka