Stamtavlan???

Nenneh

Trådstartare
Någon som vet var man kan få info ang stamtavlan typ hur deras släkte ser ut typ tävlingsresultat avelsmässigt. Syskon m.m Sen om d finns foto på dom å lite historia om dom. Hur dom va eller är osv osv... För ja vill ha reda på så mycket som möjligt om min isis å ja fick inte veta så mycket av förra ägaren :( Å ja vet inte hur ja ska kolla upp d :crazy: Tacksam för all hjälp ja kan få :)

Sv: Stamtavlan???

Nu är ja kanske dum :angel: Men vad är det för något :confused: E d en hemsida eller???

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 471
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: Lavinia
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 032
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Tillbaka