Stänger av och hänger sig

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare mathil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 805
M

mathil

Undrar om någon kan hjälpa mig eller i alla fall komma med ett förslag på vad det kan vara. Den senaste veckan har våran dator börjat stänga av sig själv med oregelbundna mellanrum, dessutom hänger den sig när man ska starta upp den. Den är kollad för virus så det är det inte. Någon som har något förslag?

Sv: Stänger av och hänger sig

Håller med ovanstående. Sådär började min dator göra också...kollade presis allt (trodde jag)....tills jag skruvade upp eländet, damsög bort 3 ton damm/hundhår och sedan konstataerade jag att den helt plötsligt funkade...ett tag...skruvade upp skiten igen och konstaterade att fläkten stod helt still. Rengjorde den efter konstens alla regler, och nu funkar det fin fint igen.

Sv: Stänger av och hänger sig

Klart det kan vara sånna orsaker som Mynta2 och meodeo säger.. men jag skulle nog ge mig på att installera om windows först.. särskillt om hårdvaran "datorns inre delar" ser ut att vara i trim...

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
563
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
397
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
445
Senast: Görel
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
460
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka