Star Trailer xr300

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LoE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 242

LoE

Trådstartare
Nu behöver jag er hjälp. Har chansen att köpa en Star Trailer XR3000 för 50 tusen. Känner personen som ska sälja den och jag vet att den är körd väldigt lite. Det är en 01:a. Och väl omhändertagen, inte en skråma verken inne eller ute. Ni som har eller har haft detta släp, har ni varit nöjda, eller missnöjda. Är 50tusen förmycket? Tyvärr så ser man inte så många av dessa släp rulla på vägarna i skåne, och då börjar jag undra om det kanske inte är så omtyckt eller är det för att det är så stort och väger mycket.
Tacksam för svar// LoE

Senast ändrad:
Sv: Star Trailer xr300

Vi har en XR 3000 av just årsmodell 2001 och är supernöjda.
Vi har många hästar och släpet är mycket använt men har ändå inte en skråma vare sig invändigt eller utvändigt och ser så gott som nytt ut. Det är lätt att hålla rent och har varit väldigt tåligt och hållbart.

Jag tycker mycket om storleken, ventilationen och luftigheten i släpet. Det finns en enda nackdel med det som jag ser det och det är att det som täcker hjulen på sidorna - hjulhusen? - skymmer sikten lite bakåt...men det är också det enda.

Priset har jag dock ingen åsikt om...

[Pisan] Jag fastnade också över att den var så luftig invändigt, har en boj nu, men efter kollat i star Trailern känns min väldigt trång invändigt.

Jag har en Star Trailer dock en annan modell och jag är supernöjd med mitt släp! Börjar bli dags för ett nytt och det kommer bli en Thule.
Kolla på tex blocket vad de ligger i för prisklass, men jag tror inte att det är något överpris, de står sig bra i andrahandsvärde.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

• Slår med huvud i ena varvet
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Stärka 3 åring
Tillbaka