Star Trekk Dressage Cc

Sv: Star Trekk Dressage Cc

Men kommer inte leveranserna samtidigt? Kaupre sa till mig idag att de skulle få in 18 sadlar på samma gång i december.
 
Sv: Star Trekk Dressage Cc

Jo, han sa nog att de skulle få in "ett parti på ett 15-tal sadlar", o sen sa han att jag var en av de fem första...vet inte riktigt vad han menade..?! Ghaa! Vill ha NUU! :bump: Är sadellös för tillfället o har en nyinsutten pålle som är hal som en ål... :D
 
Sv: Star Trekk Dressage Cc

Jag vill också ha min nu ;) Jag har också varit sadellös i 3 månader. Fick min måttbeställda sadelidag som - drumvirvel - inte passade. Väntat på i 2½ månad (och skickat tillbaka en gång) och lagt ner 15 000. Men så kan det gå...
Så detta var faktiskt sista utvägen. Det är den här eller barbackapad för restem av livet typ...
 
Sv: Star Trekk Dressage Cc

Är star trekk dressage och trekker dressage samma sadel?
 

Liknande trådar

Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 346
Senast: Rimfaxe
·
Islandshäst Hittar ingen bomsadel till ena hästen och måste ha en sadel som inte är för djup i sitsen då det annars känns som man hamnar i framvikt...
Svar
3
· Visningar
2 579
Senast: skuggi
·
Utrustning Hej alla bukefalister. Jag är urkass på att veta hur de olika sadlarna är i modell osv, och det känns hopplöst att leta runt.. Får ju...
Svar
7
· Visningar
2 549
Senast: Picazzo
·
Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp