Star trekk dressage!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare gilisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 429
Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gilisen

Vad ligger den bra på för slags hästar? Har letat i hur många trådar som helst, men får inte riktigt fram den informationen jag vill ha.
Jag har ett varmblod som är ganska svängd i ryggen och har en hög manke. Kan en sån här sadel ligga bra på honom?

Sv: Star trekk dressage!

Ingen som vet nått om vad den kan ligga bra på för häst? :(

Den är ju bomlös så den ligger nog kanske bättre än en illasittande bomsadel iaf.

Om du nu har letat (och hittat) trådar om sadeln, varför fortsatte du då inte med din fråga där, alt maila en ÅF o frågar?

Mvh/Linn

Den är ju bomlös så den ligger nog kanske bättre än en illasittande bomsadel iaf.

Om du nu har letat (och hittat) trådar om sadeln, varför fortsatte du då inte med din fråga där, alt maila en ÅF o frågar?

Mvh/Linn

Ja du, nu gjorde jag ju inte det som du märker här. Men men, jag ska inte fråga mer om den. Får väl bara testa och se om den passar helt enkelt!

Det var bara ett tips eftersom moderatorerna brukar låsa trådar med få inlägg där det redan finns påbörjade trådar med bra fakta.

:dea:

Det var bara ett tips eftersom moderatorerna brukar låsa trådar med få inlägg där det redan finns påbörjade trådar med bra fakta.

:dea:

Jo, jag kom på det nu :laugh: Jag får väl se om jag hittar någon annan tråd.. :)

Prova att använda sökfunktionen och använd olika ord och olika kombinationer. :)

Tex Startrekk, Star trekk, ST, ST dressyr, ST dressage, Startrekk dressyr, Startrekk dressage etc.

Eller sök bara på bomlös dressyrsadel, startrekk etc,
prova olika sätt så hittar du flera trådar.

Lycka till!

/Linn - som också vill ha en startrekk men helst en island. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 277
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Esmeralda
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 433
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 541
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025