Starstable!

Iluvhorses1

Trådstartare
:heartNågon som har starstable? Server 1, Air Star. (:
Skriv era namn där isåfall, jag heter Jane Pandagirl ^
 
Jag har varit medlem där men jag vet inte om jag är det längre. Har nog glömt bort användarnamnet också. Lite irriterande att man har glömt bort användarnamnet till de roligaste hästspelen. Howrse har jag också glömt användarnamnet till. :mad:
Jag är lite sugen på att börja spela starstable igen. Men vad jag minns så måste man ta hand om hästen varje dag för annars kommer det att gå dåligt att spela. Det är nog det som avskräcker mig lite från det spelet.
 
Jag spelar :) Tänker dock inte skriva vad jag heter för jag vill inte ha några vänner eller vara med i några klubbar eller grupper där, hehe. Jag spelar för att det är en så stor nostalgi från de gamla Starshine Legacy spelen och även Star Stable-spelen som jag spelade i yngre tonåren :love: Jag har ingen aning om vilken server jag spelar på heller. Tycker i alla fall om att spela det!

@ronjagumman Ja det stämmer, du behöver ta hand om hästen varje dag annars blir den "ledsen". Dock går det ju att spela med en ledsen häst, jag tycker inte att skillnaden är så stor. Men givetvis märker man säkert skillnad om man satsar på att komma i topp på high-score listorna men det gör inte jag, jag spelar bara för att det är kul :)

Sen kostar det ju att bli "star rider", att få tillgång till hela spelet så att säga. Har för mig att det är 60 kr i månaden eller något, och de månader jag känner att jag har tid att spela så köper jag det. Känns som en okej deal ändå, då kan jag spela i en månad och sen lägga av ett tag.
 
@Fazeem Okej, då minns jag rätt. Jag kom ihåg att jag tyckte att det var drygt när hästen var ledsen och det tog lång tid innan den blev glad igen Jag var "star rider" ett par gånger och det var ganska roligt. Men det finns viktigare saker att lägga pengarna (och tiden) på än spel. :)
 
@ronjagumman tycker asbolut att du ska börja spela igen! Annars missar du ju bästa hästspelet ;)
Howrse har jag också! Tycker du borde skaffa det också! :)

@Fazeem Åh! Jag är Lifetime, alltså betalar jag bara en gång och är starrider föralltid! ^^
Och förstår att du kanske inte vill säga ditt användar namn osv, om man är klubblös får man klubb förfrågningar hela tiden :/ Men jag har inte en egen utan jag är med i en som heter Different Mustangs!
 
@Iluvhorses1 Kom på mitt användarnamn till howrse igen så jag slapp börja om på nytt. Kanske man ska spela lite starstable iallafall. Kan ju hända att jag fortfarande tycker att det är roligt. ;)
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 844
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 629
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hur skulle ni skriva boxskylt till hästen? Vill ha med hästens smeknamn men det ryms liksom bara 1 namn högst upp på dom färdiga skyltar...
Svar
3
· Visningar
524
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
788
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp