starta eget

S

sante

Skulle vilja ha lite info och tips om starta eget, vad som krävs, vém man ska kontakta osv!

Sv: starta eget

Gå en starta eget kurs, jag har gått 2 såna å man lär sig mkt på dem även om man långt ifrån lär sig allt.

Om det finns ett nyföretagarcentrum där du bor kan du prata med dem. Jag hade kontakt med LRFkonsult som hjälpte mig med FA-skattsedel till en enskild firma.

Se på hemkommunens hemsida - näringsliv. Ring sedan kommunens näringslivsansvariga. Där får du gratis råd och tips.

Ja dem har jag hört talas om, ska fråga dem!

Tack för alla era svar!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag tycker att vi behöver en tråd där vi som lider av någon typ av psykisk ohälsa kan peppa varandra och bolla lite tankar kring vårt... 2
Svar
20
· Visningar
2 525
Senast: Brassneck
·
Kultur Hej! Jag har precis startat en ny youtube kanal där jag läser upp mina egenskrivna skräckhistorier (95% av dom är mina egna iaf). Jag...
Svar
6
· Visningar
426
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 245
Senast: Sirap
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 292
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka