Starter/Resultat/Grattis

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 633
  • Visningar Visningar 60 726
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Tack!

Eftersom jag har använt upp allt mitt fria internet och det är SVINdyrt att sitta utanför den tiden får ni ha lite tålamod innan bilder kommer upp... :angel:

Men en liten rapport iaf:

Resultatet- inte något lysande... Men vi visste att distansen var för lång och att han verkligen skulle behöva loppet. Han blev väldigt trött helt enkelt! :p Men fram tills slutet kändes det bra, JÄTTEkul att få rida igen och betydligt trevligare bana än hemma! :angel: :D
Inga problem med boxarna denna gången, vi var i front efter 20 m glatt pullandes *puh* kändes att jag har ridit mer nu!

Bilder kommer så fort jag tar mig till McDonalds (gratis Wifi) eller efter den 12 maj då jag får en ny period!

Camilla: Han är jättesnäll, lite dumdryg ibland men helt underbar att träna saker på, dock fruktansvärt lat! *pust*

kl

Vet inte om det är sådana här gratulationer som ska läggas här men jag chansar :)

Vill gratulera grannen R. Jr till vinsten av Pramms i går med Peas and Carrots!!

Ja verkligen, jag tappade andan när hästarna gick i mål. :)

Camilla: Ja det var underbart att se!

Grannen (tränaren) fick en påse ärtor och morötter på dörren med en lapp "Grattis till vinsten" :D

STORT grattis till Dennis Persson.
STORT grattis till Niklas Lovén.
Äntligen !

Grattis x3 också till familjen Michanek.
... samt Källse, Svedberg, Åberg och Sjögren.

... och hur kunne jag glömma Kelly, som liksom Lovén, vann två lopp, samt JJ Österberg, Mustonen och m.Quatrebarbes.

Grattis till alla, som gjorde ett gott dagsverke.

Denna tråd har legat i träde en lång tid. Vi är kanske inte så pigga på att gratulera varandra numera ?

Jag vill alla fall passa på att gratulera Marie Lustig till tre segrar av tre möjliga på Klampen idag. Många så väl Paul's Pride på TV i lördagskomben.
Inte illa med (och jag citerar) en lada full av slaktobjekt och skithästar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 062
Senast: Freazer
·
Hästvård Nu har min häst varit in och ut ur kliniken flertalet gånger utan resultat. I starten på mars svällde vänster fram rejält och hon blev...
Svar
14
· Visningar
489
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter att en ryttare startat fler än tolv starter inom en tidsperiod på 30 dagar har Svenska Ridsportförbundets disciplinnämnd nu fattat...
Svar
15
· Visningar
1 695
Senast: Mabuse
·
Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 027
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka