startmeny m.m har försvunnit

Mirre

Trådstartare
hur ska jag få fram det?
Startmenyn, kl och det där är borta.
har väl tryckt på nåt. sitter vid en laptop
 
Sv: startmeny m.m har försvunnit

Jag antar att du har löst det vid det här laget, annars:
Du kan ha krympt startmenyn, kolla om du drar muspekaren nedåt mot botten av skärmytan, om den blir en pil kan du klicka och dra uppåt för att få tillbaka startmenyn.

Du kan också ha råkat slå på dölj automatiskt, i så fall blir startmenyn synlig när du drar muspekaren ner där startmenyn brukar vara.

Du kan också testa att trycka ned windowstangenten och se om något dyker upp.
 
Sv: startmeny m.m har försvunnit

Hmm den kommer inte upp när jag drar muspekaren ner dit.
blir ingen pil heller. Den kommer upp dock när man trycker på windows tangenten.
 
Sv: startmeny m.m har försvunnit

När du tryckt på windowstangenten kan du i startmenyn välja inställningar/[nånting] och startmenyn (settings/task bar and start menu). Kolla om sakerna ser rätt ut.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: Red_Chili
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
750
Senast: julgrisen
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 283
Senast: tott
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
809
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp