Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
(-1) betyder att hen är efteranmäld, numret på nummerlappen hittar man antingen genom att trycka på hästen i startlistan eller leta upp hästen under rubriken ”hästar” högst upp.
Hästmänniskan
Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Trädgård & Växter Ta reda på vilken form av jord växterna vill ha, en del är väldigt petiga. Lavendel vill ha kalkrik jord. Jag har inte gröna fingrar men...
Skola & Jobb Jag förstår dig helt och hållet här! För mig är en arbetsdag ändå en arbetsdag, oavsett om det är 4, 6 eller 8 timmar. Känner också att...
Hundavel & Ras Så egentligen är det viktigaste vad som står i avtalet? Antalet kullar, tiden hos oss, mina resp uppfödarens ansvar mm . Fått svar nu...