statistik på inläggen...

Sazalamel

Trådstartare
I bland när jag är inne på "visa profil" på nån användare så har jag märkt att det kan stå till exempel:

Totalt antal inlägg 5, men går man då in på "hitta alla inlägg" så kanske det bara finns 3 st

Räknas inlägg som plockats bort? eller varför blir det så?

Sv: statistik på inläggen...

Inlägg i trådar som automatraderas (sker t ex med inaktiva trådar på U, ÄU, Senior och Gnägg) samt inlägg i trådar som kastas räknas fortfarande efter trådens raderande. Det skulle bli mycket märkligt annars med inläggsräknare som hoppar upp och ner hur som helst. Det är nog bara när enstaka inlägg raderas (t ex pga olämpligt innehåll) som de räknas bort har jag för mig.

Liknande trådar

Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 025
Senast: Mineur
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Krålus
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 674
Senast: doppler
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025