STC:s hemsida

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Midnattssol
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 524
M

Midnattssol

På hästinfo-sidan kunde man ju förut klicka upp så man fick se fem generationer, har de ändrat på det nu?
Kan inte se att man kan klicka nånstans så man får upp ytterligare ett par led. Eller är det bara jag som blivit glömsk och inte minns hur man gör?

Sv: STC:s hemsida

MAn klickar väl bara på den häst man vill se mer av t ex pappan? det funkar kanske inte på vissa hingstar pga att det är sperma import el annat så de finns inte i systemet

Det verkar som om funktionen 5 generationer har utgått.

För den finns inte på mina kusar heller.

Så synd!:(

Visst kan man klicka på den man vill se mer av, men det är ju mycket smidigare att ha allt framför sig på en gång!
Jag lyckas alltid förvilla mig, så till sist vet jag inte vems mor/far det är jag tittar på.

Så synd!:(

Visst kan man klicka på den man vill se mer av, men det är ju mycket smidigare att ha allt framför sig på en gång!
Jag lyckas alltid förvilla mig, så till sist vet jag inte vems mor/far det är jag tittar på.
blodbanken.nu kan du se upp till 8 generationer.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 126
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
742
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 325
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 222
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka