Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som testat en sådan? Alltså en manick där man hänger upp t ex en skjorta så slätas den ut av ånga - utan strykning?
I vilken mån kan en sådan ersätta strykjärnet? Är det bara om strukna kläder fått några nya veck i garderoben och behöver slätas till eller kan det verkligen vara t ex en blus som inte strukits efter tvätt?
Jag har inte just den men en liknande (Tobi). Köpte den billigt på blocket.
Använder inte den jättemycket - men när jag väl använder den älskar jag den! Min fungerar bäst på tunnare tyger - eller sånt som är svårt att stryka annars. Använde den bla på brudklänningen och på underkjolarna var den oslagbar.
Provade den även på en tjock duk, men där tror jag strykjärnet varit bättre...
Skjortor eller tröjor tror jag den tagit utan problem - jag har bara inte testat ännu
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Hundavel & Ras ”De är pudelblandraser, alltså doodle. Rasen är wawadoodle, 75% toy-pudel och 25% chihuahua”. Lite svårt att bestämma sig om det är en...