JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Stefan Melander: ”Nuncio känns kraftigt uppåt”
Moderator
Hästnyheter
Trav-fansen sitter som på nålar – får vi se Nuncio i Elit-loppet mot Bold Eagle? Hästen känns i alla fall ”ruggigt bra” i träningen...
Hästnyheter
Det blev ett genrep som lämnade fler frågetecken än före. Nuncio slutade trea – blir det ens en start i Elit-loppet? Stefan Melander...
Hästnyheter
Bold Eagle, Nuncio, Delicious. På söndag står de på startlinjen i en upplaga av Elitloppet som kan vara den bästa någonsin. Startfältet...
Hästnyheter
Titelförsvarare med kungakronan på sned. Omutlig förra året men förlust i sina tre senaste starter. Har han funnit fjolårsformen i...
Valp 2025
Övr. Hund Nu har Trassels väska fått pensioneras, kvar är istället korta rundor utifrån Trassels behov och någon liten promenad och så får jag och...
Lillefrun
15 minuter sedan
Svar: 852
Visningar: 60 142
Hund
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Njord blev mycket poppis! Jag brukar ge nya tuggben när jag fredagsstädar, för annars är det lätt att få en valp hängande i skurmoppen 😅...
Capybara
45 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 090
Hund
Senast tagna bilden XVI
Svar: 546
Visningar: 33 383
Hund