JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Steffen Peters håller löftet – hatten av
Moderator
Hästnyheter
I går blev det klart vem som tar den sista extra platsen i världscupfinalen i dressyr. Steffen Peters ansluter sig till sina...
Hästnyheter
Nyligen blev det känt att 27-åriga Dawn White O’Connor tar över Steffen Peters Legolas som tog lagbrons vid OS och är rankad nia i...
Hästnyheter
Henrik von Eckermann och Mary Lou inleder Världscupfinalen felfritt och klättrar till fjärde plats inför den allra sista hoppningen...
Hästnyheter
Ingen världscupfinal men en klar plan fram till EM. Patrik Kittel berättar hur och varför i vår intervju. Se filmen från hans och...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Strax dags att åka till stallet. Sen ska jag fixa lite med bilen, gå PW, laga mat, dammsuga och ringa några samtal.
LadyCovergirl
1 minut sedan
Svar: 1 424
Visningar: 49 401
Allmänt
Magen efter graviditet(er)
Övr. Barn Ärrbildningen är inget som är farligt att bråka med, inget som kan hända. Jag har fortfarande snart 6 år efteråt ”problem” med smärta i...
vemsomhelst123
3 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 820
Barn
Handdukar
Hemmet Utifrån den här kontexten så är det väl ett fullt rimligt argument? Är väl ingen som påstått att de byter ut handdukarna hemma...
MiniLi
8 minuter sedan
Koppjärn, hur vet man vilket man ska ha?
Utrustning Ok, det verkar vara en äldre modell och jag hittar inte när jag söker på koppjärn till den. Problemet med Knights/Lippo/PDS/Pessoa är...
Oknytt
6 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Väderprognosen för imorgon 🙄. Vilken tid tror ni jag startar? Naturligtvis dressyren vid 13 och tekniken vid 14ish. Förra året red vi i...
Fiorano
Idag kl 06:42
Svar: 709
Visningar: 62 354
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Vad menar du ska ingå i en vetcheck i jämförelse med att beställa en besiktining?
Besiktningar finns ju många nivåer och de anpassas ju...
Cattis_E
Idag kl 06:18
Svar: 13
Visningar: 720
Vård