Bukefalos 28 år!

Steg 2 nu i vår

Sv: Steg 2 nu i vår

Jag anmälde mig förra veckan. Det ska bli superkul! =)
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Oj, har inte funderat på det än, men så billigt som möjligt! :angel: Att pendla är ju tyvärr uteslutet ;)

Har du bestämt hur du ska bo? = )
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Samma som dig, så billigt som möjligt ;) Finns väl någon typ av vandrarhem tror jag.
Har mailat men inte fått nåt svar.
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Jo det finns nåt vandrarhem i Strömsholm, men jag har för mig att dom var ganska dyra :crazy:

Hoppas vi får några tider snart iaf, så man vet när man måste vara där..men jag utgår ifrån att jag kommer att behöva åker ner dagen innan. 60 mil tar ju en liten stund ..;)
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Ja 60 mil är ju en liten bit. Jag har "bara" halva sträckan så jag kan ju nästan cykla ;)

Ja jag vill också ha mera fakta om tider, boende m.m. nu. Är ju gôtt att kunna planera lite.
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Nu har jag pratat med en trevlig tjej på Strömsholm och dom har boende på skolan som inte var alls dyrt. Tror det var runt 130 kr/natten.
Jag har bokat och tror att man kanske ska göra det för hon visste inte om att vi skulle ha denna kursen lät det som:grin:

Jag ringde 0220 - 451 36.
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Jag är också anmäld! Gick steg 1 på täby i december :)

Jag ska ringa det där numret :) Funderar på att ta häst med mig också, passa på att träna den på kvällarna efter kurstid. Strömsholm bjuder ju på ypperliga träningstillfällen ;) Någon annan som funderat på att ta häst med sig?
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Då gick vi kursen ihop på Täby :laugh:

Ta med häst ja, det hade varit riktigt kul :) Får man det?
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Men vad bra! 130 kronor är ju ingenting :laugh: Ska också ringa och boka det då =)

Att ta med häst vore ju jättekul! Vilken bra idé! :laugh: Men det får nog bli vid andra kurstillfället då, för mitt BE-kort måste bli klart först!
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Är det någon här som har praktikintyget på mail som ni skulle kunna skicka till mig? Min dator kraschade med det sparat på skrivbordet...så TYPISKT!

Det är ju helg nu, tänkte försöka få det påskrivet igen nu innan kursen :)

Vore SUPER!!!:bow:

Mailadressen står i min profil :) :banana:
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Vet inte vad det är du pratar om men lägger mig i i alla fall...:angel:

Är det inte något du kan ladda ner från galoppsport.se? Där finns det en hel del vanliga blanketter att hämta i alla fall. Annars kanske det räcker med att din tränare skriver en lapp med den informationen på? Så kan du komplettera sedan.:)
 
Sv: Steg 2 nu i vår

Tränaren jag är har bara mailat in uppgifter om att jag gjort praktiken så jag har inte fyllt i nåt papper alls.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Är det ide att höra av sig till skolan om man är reserv 2 på en kurs efter andra antagning? Eller får man ett meddelande på antagning.se...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: co-SMAD4
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 048
Senast: Nepenthe
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
16 17 18
Svar
347
· Visningar
21 564
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
844
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp