Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Steg för steg "manual" online till Canon eos 1000d??
Sv: Steg för steg "manual" online till Canon eos 1000d??
Nu fotar jag inte med Canon utan med Nikon men jag fotade först på Auto bara för att känna av, sen vred och skruvade på olika inställningar tills det helt plötsligt BLEV en godkänd bild, sen utgick jag från hur jag gjorde..
Enda jag har läst är typ att jag har googlat på olika grejer typ "Fota månen" eller liknande och så lite ur lilla start häftet, hela manualen försökte jag mig på men då snurrar det bara ännu mer i huvudet! Nu börjar jag få lite kläm på hur man ska göra och då har jag mestadels bara lekt själv så mitt stora tips är att läsa på t.ex. fotosidan och googla om tips för olika motiv, gillar även Digital Fotografi böckerna, fick första delen i julklapp och satt och läste hela kvällen och sen sitta och leka på egen hand för tillslut klickar det
Sv: Steg för steg "manual" online till Canon eos 1000d??
Här är en text (med bilder) om kamerans funktion. Jag tycker den är riktigt bra att börja med för att få lite koll på vad en kamera egentligen är http://www.fotosidan.se/cldoc/3485.htm
Sedan är det bara att testa sig fram. Kameran tar en bild om den är igång och du trycker på avtryckaren. När det gäller inställningar och vilka vinklar som är snyggast att fota ur så är det bara att testa, testa, testa.
Trädgård & Växter Tack för tipsen! Ska kolla upp dem. Jag hittade även nåt som hette Purpurhortensia när jag sökte, står att den blir max 60 cm, fanns i...