Steriliserad honkatt!

Nej. Vi har en steriliserad honkatt och hon har minsann tuttarna kvar :D

...Nu hamnade jag på avigvägar, kattforum, här brukar ju inte jag vara :D :smirk:

/malu

Jag skulle bli mycket förvånad om dom gjorde det, skulle man skrapa bort dom då eller kanske dom skrumpnar ihop och dör :crazy: :p

Dom är väldigt små men dom finns säkert där, hankatter har också tuttar om man tittar efter noga

Vår kissemiss är t o m kasterarde men visst har hon tuttisar! Om man gräver lite så hittar man ett knappnålshuvud! ;)
Hon har lika stora som en hennes bror hade..

Så leta på du :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
471
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 111
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
894
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår