Sticka rattmuff

sussiqt

Trådstartare
Är det möjligen någon bukefalist som har ett mönster på en stickad rattmuff????
Jag har påbörjat en, men tycker inte att den blir bra (eget påhittat mönster). Vore ju kul om tjejen som ska få den tycker om den också ;)

Sv: Sticka rattmuff

Kan inte sticka o har tyvärr ingen beskrivning heller men tyckte det va en himla kul idé! :idea:
Jag gillar min rosa muff av fårskinn (köpte en rosabandetmuff förra året) men det vore ju kul att ha en annan att byta med :laugh:

Sv: Sticka rattmuff

Åhå, vilket lysande tips! Där ser man vad man kan företa sig med alla miljoner garnsnuttar som ligger och skräpar! Man tackar.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Lightzone
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
1 253
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Leverera valp vid 12 veckor?