Stilbrott?

jenniealba

Trådstartare
En töntig fråga:

Ser det dumt ut att ha svarta distansstigbyglar (typ EZ-ride) till brun sadel? Någon som har det så? :crazy:

Sv: Stilbrott?

Du ska ha precis vad du själv vill tycker jag! :)
Och vissa är väl väldigt allergiska mot att blanda svart och brunt men matchningen ÄR ju faktiskt inte det viktigaste! ;) Och i distanssporten kan du ju se alla möjliga färgkombinationer så där blir du nog inte dömd!

Varför inte köra allt i svart/brunt stuket? Svart träns bruna tyglar el tvärt om, svart och brunt i kläderna mm, då ser det coolt ut istället.
Vet många som klagar om man har brun sadel å svart träns. Tänk att jag tycker funktionen är viktigast.

En töntig fråga:

Ser det dumt ut att ha svarta distansstigbyglar (typ EZ-ride) till brun sadel? Någon som har det så? :crazy:

Det går ju absoluuut inte för sig! Bruna stigbyglar till brun sadel, då kanske hästen springer fortare också ;) :rofl:

Typ jag har det till min distanssadel, men även till min allroundsadel (fast den är ju svart isf)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 133
Samhälle Här känns det som att hösten kom, löven blev bruna och föll av och sen gick det inte längre i årstiderna. Såhär ser det ut idag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 557
Senast: niardasp
·
Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå... 2
Svar
24
· Visningar
1 835
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka