Stilhoppning

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 788
L

Lonely

imorrn är det stilhoppning :)

Självklart ska jag vara med, jag behöver också en massa tips på det mesta. Ge mig bra förslag på hur jag ska rida, titta, se ut osv osv.

Jag tycker att stilhoppning är ganska trisst, gillar omhoppningar bättre ;) ..

MEN pga. Vårdslös ridning på hinder vid omhoppning så har ridskolan endast stil numera :angel: ...

Sv: Stilhoppning

Rid i stort sett som vanligt. Noggranna vägar, noga med blicken, vårdad klädsel (mörka handskar eller vanter, ej vita). Håll ett bra tempo. Tänk på att sätta upp håret, kanske med hårnät som vid dressyr. Välputsad häst.
:eek:

Sv: Stilhoppning

Tack för tipsen :)

Jag vann ena klassen och kom trea i andra :D :banana:

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 968
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: valy
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 929
Senast: Badger
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 893
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka