Stilla min nyfikenhet! Tömkörniningstömmar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Yossarian
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 937
Y

Yossarian

På bilden på hööks hemsida (går ej att länka) sitter hakarna (i "bettänden" av tömmarna) fast i en stor läderflärp med en metallring. Vad är det?

Neej underbara lilla du!!du säjer oxå flärp, mitt favorit uttryck:P! :D (ursäkta om jag inte svarade seriöst)

70213.jpg

menar du den här saken?

Prexis! Jag fick inte länka till bilden eller ta fram Egenskaper. Det kom bara upp nåt copywritepladder...

Ok. Misstänkte att det var nåt sånt. Men den ser instabil ut jämför med vanliga fasta ringar på en gjord.

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
465
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: Tora
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
979
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka