JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Stina hoppade stiligast i Scandinavium
(Hallandsposten)
12 000 åskådare på läktarna i Scandinavium. Det bekymrade inte Stina Gulve, 15.
C-ponnyryttaren från Skipås har bara tävlat sedan i somras - men vann stilhoppningen vid stora Göteborg Horse Show i helgen.
- Det var häftigt, skrattar hon.
http://www.hallandsposten.se/dagenshp/artikel.asp?a=98561
Moderator
Hästnyheter
(Hallandsposten)
Landslagsryttaren i hoppning Henrik Ankarcrona från Halmstad får inte rida Göteborg Horse Show i Scandinavium under...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vallning igår för instruktör, Lilla M i fokus då jag funderar på att göra ett HWT med henne. Hon gick faktiskt väldigt trevligt och hon...
Bulldoozer
52 minuter sedan
Svar: 1 300
Visningar: 78 804
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag brukar inte lämna i fyra timmar förrän jag är säker på att de kan hålla sig ordentligt. Även om de är rumsrena så kan de behöva gå...
Bulldoozer
Idag kl 07:41
Svar: 922
Visningar: 66 301
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag tror jag har kommit på en möjlig teori om vad det kan vara.
När jag glömt sopa utanför lådan blir det oftare bajs på golvet, än om...
sthu
Idag kl 05:15
Svar: 1 146
Visningar: 60 552
Katt
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Men ska dom verkligen operera en 1 åring? Är iof säkert massa nytt nuförtiden men ett fullblodssto jag ägde förlängesedan rekommenderade...
fio
13 minuter sedan
Svar: 1 368
Visningar: 106 777
Grenar
Stärka 3 åring
Träning Idag ska vi träffa veterinär! Får se vad som sägs och syns. Han har slutat dra till sig frambenen när man lyfter. Men min magkänsla...
Hippocampus
51 minuter sedan