stinkande snor?

wtf

Trådstartare
våran 5 månaders springer spaniel vart för ca 1½-2 månader sedan snorig (grönt snor) vi ringde vet, som sa att det är ingen fara så länge han inte är hängig.
nu är snoret mer lättflytligt och har varit det en tid, men han stinker rent av hel*ete!
varför? :confused:
 
Sv: stinkande snor?

Ring vet igen, det låter som en bakterieinfektion. Be vet även kolla öron och ögon. Springer spaniel är väldigt benägen att få problem med öronen och det kan sprida sig vidare. Vi har själva en springer som är ett "öronbarn" efter nästan ett års farande inte och ut till vet som inte ville ta de prover som jag ville utan bara ansåg att det var öronskabb, så bytte jag vet och skickade in prover och det var svamp, som orsakde bakteriinfektion, då hade det även spridit sig till tårkanaler, näsa och ögon... Men numera så brukar vi göra minst en koll om året om jag inte har upptäckt något själv.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
719
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 164
Senast: iNTOHiMO
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp