Stipendier

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare ElinPeLinnea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 911
E

ElinPeLinnea

Ska gå Ridsportgymnasium i Avesa till hösten.
Har räknat ut att det kommer kosta ca:5000 i månaden.
Ska söka lite stipendier nu och tänkte höra om någon har kläm på några bra för "hästfolk".

Elin :bow:

Jag tänkte också söka lite stipendier. Ska gå hoppgymnasium.. Det är bara att söka här på internet, det finns massor av "idrottande ungdomar"-stipendiet.. På de flesta bibliotek finns en "stipendiebok" som man kan kolla i och se om någonting passar.
Jag har även diabetes så där kan man också hitta en anledning att få lite konomiskt stöd ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: Fille
·
Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 017
Senast: lilsan
·
Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka