Stjärt-skydd

Sv: Stjärt-skydd

:rofl::rofl:
Undrar hur många personer som köper sånt där.
Med tanke på att den här lilla stumpen
large-Svans005.jpg

Går som en propeller skulle den aldrig sitta kvar, o andra sidan har han så mycket byxa så man får leta om man vill se rumphålet.
:angel::rofl:

Undra om det är parfym på dom också?!
Vore ju en kalas bra idé annars, jag menar inte nog med att man slipper se pruttan, så doftar det rosor därifrån också!!!:idea::rofl::rofl::rofl:

Undra om det är parfym på dom också?!
Vore ju en kalas bra idé annars, jag menar inte nog med att man slipper se pruttan, så doftar det rosor därifrån också!!!:idea::rofl::rofl::rofl:

:rofl:

M¨ste nästan införskaffas till min ena lilla dam. För damer kan ju inte gå runt och visa sig utan en sån där :rofl:

Till TS:
Herregud vad mycket dumt det finns ute.

Jag glömmer aldrig när jag precis köpt westien och en kompis berättar att hon stör sig på hennes viftande svans för då dolde den inte rumpan :cool:. Så det finns väl målgrupper även för det här :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 317
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 419
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 464
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 546
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Stärka 3 åring