Stjärt-skydd

Sv: Stjärt-skydd

:rofl::rofl:
Undrar hur många personer som köper sånt där.
Med tanke på att den här lilla stumpen
large-Svans005.jpg

Går som en propeller skulle den aldrig sitta kvar, o andra sidan har han så mycket byxa så man får leta om man vill se rumphålet.
:angel::rofl:

Undra om det är parfym på dom också?!
Vore ju en kalas bra idé annars, jag menar inte nog med att man slipper se pruttan, så doftar det rosor därifrån också!!!:idea::rofl::rofl::rofl:

Undra om det är parfym på dom också?!
Vore ju en kalas bra idé annars, jag menar inte nog med att man slipper se pruttan, så doftar det rosor därifrån också!!!:idea::rofl::rofl::rofl:

:rofl:

M¨ste nästan införskaffas till min ena lilla dam. För damer kan ju inte gå runt och visa sig utan en sån där :rofl:

Till TS:
Herregud vad mycket dumt det finns ute.

Jag glömmer aldrig när jag precis köpt westien och en kompis berättar att hon stör sig på hennes viftande svans för då dolde den inte rumpan :cool:. Så det finns väl målgrupper även för det här :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 975
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
436
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 040
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 583
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka