Bukefalos 28 år!

Stockholmare! Vart klipper ni er?

Sv: Stockholmare! Vart klipper ni er?

Petra på Raptis Ahlgren i Gamla stan går jag till. Jättenöjd! :)
 
Sv: Stockholmare! Vart klipper ni er?

Klippte mig på Beryls Salong vid Brommaplan, en kompis mamma jobbar där. Alltid nöjd efter klippning där! Hon är alltid öppen för förslag på roliga färger eller frisyrer, och priset är lagom också! men det är inte Beryl du ska klippa dig hos, dock kommer jag inte på namnet på min frisör nu!
 
Sv: Stockholmare! Vart klipper ni er?

På Björn Axén högst upp i Åhléns-huset, blir alltid jättenöjd :)
 
Sv: Stockholmare! Vart klipper ni er?

Ellen heter hon! Och det kostar runt 400 tror jag (klippte mig för kompispris så jag har inte riktigt koll på originalpris).
 
Sv: Stockholmare! Vart klipper ni er?

Kan ni lägga in ungefärligt pris också? Det vore toppen :)

Hon som jag har klippt mig hos senaste gångerna heter Sofia och är Top stylist, att klippa sig hos en top stylist är lite dyrare ca 900 (endast klipp, fön och styling). Annars tror jag att det ligger runt 500 :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Någon som har väldigt fint hår (fint alltså som i väldigt tunna hårstrån inte som i vackert 😅) som har hittat en fungerande fuktgivande...
Svar
10
· Visningar
674
Senast: Jfrelin
·
Hemmet Såg att det har kommit lite mörk choklad från chokladkaka på dynan på en antik stol. Har ni något bra tips om hur jag tar bort det? Har...
Svar
5
· Visningar
339
Senast: manda
·
Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp